Heta semestertips

Svårt att ragga på semestern? Dr.Säd och Dr.Sen finns här för er.

Dr.Säd säger:
ÄT KORV.
Nej, men alltså seriöst.
Våga ta det första steget, som tex idag, då jag vrålade vackra visor ut ur ett taxifönster.
Jag mötte en annan taxibil, full av brudar.
De log och skrattade åt mig.
Jag hade en massa lappar med mitt telefonnummer på (man måste alltid vara förberedd, glöm inte det!)
Jag gav det till dem.
Ingen har ringt.


Dr.Sen säger:
Nej, det där funkar ju aldrig!
Pröva istället att "råka" tappa bikiniöverdelen på stranden (OBS! Krävs snygga bröst, annars blir boysen enbart avskräckta).
Jag kan lova många blickar.

OCH GLÖM INTE KONDOMEN SMÅ BARN!

Kommentarer
Postat av: Anonym kille, växsjö

HEJ! jag lider svåra kval, snälla ge mig lite tips! det är så att jag lämnade min tjej för en ny förra veckan, och nu har min nya tjej gjort slut. men jag vill inte vara singel och jag tror att min gamla tjej fortfarande gillar mig. men jag vet inte hur jag ska säga att jag vill ha tillbaka henne? för jag gillar henne inte eller så, så att säga att jag älskar och saknar henne vore att ljuga, och det är ju fel.... eller? </3

2008-09-10 @ 21:49:51
Postat av: Anonym kille, växsjö

används inte den här bloggen längre? snäälla, jag behöver H-J-Ä-L-P

2008-10-10 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0